Kinowa, musicalowa pasja Carolsa.

Carlos Marin, wszechstronny, hiszpański artysta ( 1968) bierze udział w ambitnym projekcie Il Divo jako  solista i członek grupy , która sprzedała już  25 milionów płyt.

‘  ” West Side Story” – ‘ Mam wiele ulubionych filmów , ale gdybym musiał zdecydować się byłby to właśnie ten gatunek. Jest wiele arcydzieł , które mógłbym wymienić, ale faktem jest , że “West Side Story” jest mi najbliższe jako osobie i jako śpiewakowi. Pamiętam ten pierwszy raz, kiedy zobaczyłem musical w TV, tak mi się spodobał ,że  zacząłem go oglądać na okrągło we wszystkich możliwych formatach – video, DVD – i nigdy nie miałem dość. Byłem poruszony treścią od samego początku,  fabuła przypominała musical “Romeo i Julia”. Skomplikowana treść była uzupełniona trudnymi układami  tanecznymi, wymagającymi wytrzymałości,  siły i do tego piękne piosenki wykonywane ze szczególną dbałością.
  Dzieło reżysera Roberta Wisea (Sound of Music) i  choreografa Jerome’a Robinsa jest wyjątkowe i ponadczasowe. Jedna scena, którą zawsze będę pamiętał to widok Manhattanu , który poprzedza  konflikt Jets’ów i Shark’ów, wspaniała choreografia. Dwie piosenki, które lubię to ”  Something’s Coming” i “Maria”.’

Żródło: https://twitter.com/carlosmarin_/status/290067592259977217/photo/1

Thank you Julie Enright for helpful translating:)

Leave a Reply

