Sébastien Izambard

Imię : Sébastien
Nazwisko: Izambard
Przydomki,zdrobnienia: Seb, Sebby
Narodowość : Francuz
Urodził się: 7.03.1973 – Paryż
Oczy: szaro/zielone
Włosy: ciemne
Wzrost: 183 cm
Cechy szczególne: pasjonat, pełen energii, o lekko łobuzerskim wyglądzie, wrażliwy
Głos: autodydakta – – pełni role vox populi w Il Divo “…Sébastien ma naturalną technikę …” (David)
Rodzeństwo: jedynak
Języki: francuski, angielski, włoski i hiszpański- podstawy
Słucha: Jeff Buckley, Damien Rice, Coldplay, Radiohead, Jacques Brel, Johnny Holiday, Queen, Razorlight, Maroon5, James Blunt, Keane, Scissor Sisters, Hobby: tenis, pływanie, latanie:), czerwone wino:)
Rodzina: żona Renee Murphy i bliżnięta – Luca i Rose (20.03.2008),Jude (5.20.2011)
Instrument: pianino, gitara elektryczna
Wpływy: pop rock
Edukacja i kariera muzyczna:
autodydakta
*2000 – solowy album “Libre” z hitem “Si Tu Savais”
równocześnie komponuje dla innych wykonawców
*2001 – specjalny gość na koncercie legendarnego Johnny Halliday’a w paryskiej Olimpii
jak większość znanych artystów francuskich bierze udział w akcjach charytatywnych np:
” Noël Ensamble ” (fundusze na walkę z AIDS)
teraz wspiera Assistance Medicale Toit de Monde (AMTM).
2002 – luty – gra role biznesmena w musicalu “Mały książe” Richarda Cocciante
..
występuje z grupą teatralną “La Troupe”
przygotowuje drugi album, kiedy dostaje propozycję udziału w projekcie Il Divo
Dyskografia:
Libre
J’t’en veux
jako Il Divo
Il Divo 2004
Ancora 2005
The Christmas Collection 2005
Voices from the FIFA World Cup 2006
Siempre 2006
The Promise 2008
Wicked Game in 2011
The Greatest Hits2012
DVDs are Mama in 2005,
Encore in 2005,
Live at the Greek Theatre in 2006,
Live at the Coliseum in 2008,
An Evening with Il Divo – Live In Barcelona in 2009,
Live in London in 2011.
Powiedzenia, cytaty :
‘…jestem pop rockowcem. Nie wiem zbyt wiele o operze…”
“…nie chciałem dołączyć do projektu. Odniosłem już mały sukces. Nie interesowały mnie wspaniałe samochody i ubrania…”
“…Byłem przerażony kiedy po raz pierwszy wszedłem do studia…całe życie starasz się zostać artystą ( w swoimi stylu – przyp.) i nagle musisz założyć garnitur i śpiewać zupełnie coś innego z zupełnie nowymi ludżmi…”
po narodzinach bliżniąt “…Kiedy nagrywałem nowy album byłem świeżo upieczonym ojcem, to dodało mi siły. Wchodząc do studia miałem przed oczami żonę i dzieci…”
Plany:…rodzina….komponować….


Fan Sébastiena to Siren

Leave a Reply

