Wiadomość od Sébastiena

Lepiej popatrz, lepiej nie płacz…

18 styczeń 2013 FB

Pada śnieg, jest pięknie…dzieci długo czekały na taką pogodę, sam czuję się jak dziecko.Zabawne, Luca i Rose zapytali mnie ” Tatusiu, śnieg pada w zimie, prawda? Dlaczego tu nie ma śniegu”. Rozmawiamy o zmianach klimatu itd…i zaczął padać śnieg. Wspaniale. Prawie codziennie rano oglądamy  “Trzy małe świnki”, powrót do dzieciństwa…a dzieci uwielbiają stare kreskówki.

 Ludzie, mam nadzieję, że widzicie to

 http://heroetmoi.wordpress.com

  Blog Renee ( żona Sebastiena)…mądra kobieta…chcę mieć wszystko.Urocze jest to ,że Rose jest naprawdę twórcza,  lubi przebywać z mamą w biurze i robić różne rzeczy. Oni (rodzina) są miłością mojego życia.. W tym tygodniu mamy zamiar z Rose komponować piosenkę. Cały czas tworzy piosenki, myślę, że Jude będzie grał na bębnach a Luca na gitarze, ja z mamą na pianinie, To będzie niezła zabawa.

Myślę o Was.

Wybaczcie, że długo milczałem ale jestem w domu przytłoczony naprawianiem, zabawą z dziećmi, spędzaniem czasu z moją nieocenioną żoną itd…

Tak nawiasem mówiąc, myślę, żenie jestem dobry w mówieniu jej tego wprost ale jest nieoceniona szzzz…
pozdrowienia
Seb.

żródło: https://www.facebook.com/notes/sebastien-izambard/you-better-watch-out-you-better-not-cry/409801769102903

Leave a Reply

