"Bałam się oceniania" – opowiada Renee Murphy – Izambard

Autor : Mel Evans

  • Sunday Magazine  Lovemyway@sundaymagazine.com.au.
  •  14.07 2012 

renee and il divo sebastien
Była dziennikarka Renee, 34, wiedziała,że umawiając się z  Sebastienem , 39, poruszy środowisko dziennikarskie.
Obawiając się plotek , Renee Murphy odkładała spotkania  Sebastienemz  Il Divo, ale on miał inny pomysł.

“Seb i ja spotkaliśmy się osiem lat temu. Jego grupa, Il Divo, była na koncertach w Australii a ja byłam dziennikarką Sony Music. Na początku, nie zwróciłam  na niego uwagi – byłam zbyt skoncentrowna   na swojej karierze, aby spojrzeć na niego w inny sposób. Był bardzo uprzejmy, Francuz, a nie w moim typie. Gdziekolwiek sie ruszył, podążało za nim pełno kobiet!

Nie wiedziałem, że Seb był mną zainteresowany do momentu gdy rozpoczęłam wywiad z zespołem, kiedy to zaczął do mnie mrugać. Za pierwszym razem zignorowałam go , nie chcąc stracić miejsca pracy ale Seb nie poddał się. Przekonał  Managera, żeby dał mu  mój numer telefonu, a kiedy wróciłem do biurazostawił wiadomość pytając mnie czy mogę oddzwonić. Było wiele podobnych wiadomości aż w końcu poddałam się i zaczęliśmy często rozmawiać .

Bałam się oceniania . Kiedy ludzie słyszą o romansie między dziennikarzem  i artysta, zaczynają dochodzić do róznych wniosków. Ale kiedy spędzasz duzo czasu w pracy , nie masz ochoty na wyjście i spotkanie ze znajomymi.pracują  Miałam 26 lat i od siedmiu byłam sama. Wracałam po pracy do domu i spędzałam weekendy w pidżamie.Po sześciu miesiącach, rozmawiania przez telefon, Seb zarezerwował  wycieczkę do Tajlandii, na którą mnie zaprosił pomimo, iż wcześniej zarezerwował dla mnie bilet. W końcu powiedziałam rodzinie i bliskim przyjaciołom o nas a oni powiedzieli: “Po prostu jedż! Co masz do stracenia?” Poyślałem,  – dobrze, – stracę  moją pracę! Ale wiedziałam, że Seb to ktoś wyjątkowy. Poznałam go lepiej w Tajlandii  Spędziliśmy tydzień  i naprawdę sie zakochałam.

Nasz związek był tematem plotek , więc poszłąm do mojego szefa i wszystko opowiedziałam. Byłam przerażona, a szef  zadowolony co wszystko ułatwiło i wyjaśniło.
Oczywiście niektórzy ludzie komentowali mój związek, naruszali moją prywatność. Jako dziennikarka myślałam, że sobie poradzę , wiedziałam jak działa negatywna krytyka.Były momenty, kiedy trudno było przetrwać.W ciągu kolejnych  12 miesięcy,  widzieliśmy się tylko  dwa razy, Seb był  w trasie a ja byłam pochłonięta pracą, więc postanowiłam zostawić  pracę w Sydney i przeprowadzić się do Londynu do Seba. Przeprowadzka była przerażające ale również niesamowite. Wkrótce po przybyciu, że wyruszyłam w trasę koncertową z Il Divo. Po zakończeniu której,  kupiliśmy dom w Paryżu i rozpoczął się remont – ciekawa sprawa  kiedy odkrywa, jakrózne bywają gusta!Po dwóch latach wspólnego życia, Seb oświadczył się. Byliśmy w małym barze w Brukseli, wyciągnął pudełko z kieszeni i podał  ponad stółem. Otworzyłam , zamknęłam, przesunęłam z powrotem w jego stronę  i zaczełam chichotać. Spojrzał zdenerwowany, myślał że śmiałam się z niego, ale to był wspaniały pomysł..W tym samym czasie kiedy planowaliśmy ślub, staraliśmy się o dziecko. Po leczeniu bezpłodności urodziły nam się bliżnięta.  Musieliśmy odłożyć ślub, ale nie to było ważne – byliśmy w siódmym niebie,  nie tylko jedno,  ale mieliśmy dwoje dzieci o jeden,  dwa niemowlęta. Teraz mamy troje niesamowitych dzieci, Rose i Luca, 4, i Juda, 1.Nawet jeśli jest to trochę możliwe,  staramy się wszyscy podróżować razem kiedy Seb jest w trasie koncertowej. Pomagają mi dwie opiekunki do dzieci.  Seb ma swoje występy a potem wraca do nas na kilka dni.  To męczące, ale w inny sposób nie mógłby być razem z nami.

Od kiedy opuściłam Sydney  przestałam pracować jako dziennikarka.  Początkowo zajmowałam się  remontu domu, potem pojawiły się  dzieci.  W tej chwili tworzę stylową odzież dla dzieci.

Mamy nadzieję, że w najbliższej przyszłości przeniesiemy  się do Australii.  Chcemy korzystać z życia i słońca, dopóki  dzieci są małe.Pomimo streau jaki przezyłam na początku naszej znajomości, niczego nie zmieniłabym.  Wszystko dzieje się z jakiegoś powodu i myślę, że Wszechświat dba o wszystko. Gdybym nie podążyła za  sercem, nie miałabym męża i niesamowicie pięknych dzieci.

żródło : http://www.news.com.au/tablet/i-was-scared-of-being-judged/story-fnejnq21-1226424725585#ixzz2L6Xfld5G

Leave a Reply

