Carlos Marin przed koncertem w Dubaju w pażdzierniku 2012 roku

 
 
Autor : Rob Garratt

Time Out Dubai, 24 .09. 2012

2012_1_carlos

 

 Trudno sklasyfikować waszą muzykę. Jak pan ją nazywa nazywa?

 Zawsze mówiłem, że jesteśmy jak koktaile Mołotowa,  mamy wszystkie i do tego  różne składniki. W takim przypadku istnieje możliwość potężnej eksplozji.Więc wypadają dużo?Na początku było dość trudno. Teraz, dziewięć lat później, to niesamowite, że tak dobrze się mamy.. Wszyscy jesteśmy w związkach małżeńskich- Byłem pierwszy , najpierw ślub a potem  pierwszy rozwód.  Kiedy wracamy  do domu, to każdy wraca do swojej żony, a ja wracam do moich  koleżanek tu i tam na całym świecie.
Jesteś jak ojciec  zespołu?

 Jestem najstarszy, ale nie jestem dziadkiem! Mam 43 lata  a zacząłem śpiewać, gdy miałam sześć , czyli jestem na scenie 37 lat .  Jestem zdecydowanie bardziej doświadczony.

Jest jeszcze jedna postać  – ojciec Il Divo … Kiedy ostatni raz rozmawiałeś z Simonem Cowellem?

 Dwa lata temu. Na początku, kiedy założył grupę był zawsze z nami i mówił  “Chłopaki, zaufajcie mi”,  teraz, gdy próbujemy coś nowego mówimy  “Simon, zaufaj nam!” Oczywiście, że może wypowiadać swoje zdanie w sprawie doboru repertuaru, a ponieważ walczymy o swoje racje,  nie jest tak proste, jak wcześniej. Mamy mało argumentów, które  w końcu zawsze wygrywają.

Mówisz jak klasyczna gwiazda rocka.

 Nie piję i jedynym eliksirem są dla mnie kobiety –  to dobrze, że  jestem singlem. Kocham bycie singlem teraz, po prostu cieszę się z tego . Idziesz do  wielu miejsc i spotkasz się  wieloma  ludżmi na całym świecie. To plus w byciu “rock star”.

Jednak śledzą ciebie.


Istnieje wielu tropicieli. Nagle, znikąd.. – niektórzy ludzie nie mogą po prostu zrozumieć, że czasami chcesz mieć trochę prywatności.




Kto jest lepszy, Robbie Williams czy George Michael?

 To jest trudne. George Michael ma fantastyczny głos, Robbie jest świetnym facetem. Mam numer do  jednego z nich  [w 2004].  Robbiego spotkaliśmy  na czerwonym dywanie,  powiedział: “Jesteście tymi facetami, którzy powalili mnie na listach przebojów! …”

Na co wydajesz pieniądze ?


Na przyjemności. Kiedy jadę na wakacje, chciałbym zatrzymać się w najlepszym hotelu, ponieważ mogę sobie na to pozwolić. Dlaczego nie?


Jaki jest twój ulubiony hotel w Zjednoczonych Emiratach Arabskich?


Ten wewnątrz kanałów w Dubaju, z pięknym widokiem na …


Masz na myśli Madinat?


Tak. Jest jak w bajce.


W takim razie dobrze znasz Dubaj.

 Graliśmy tutaj dwa razy i trzy razy spotykałem się z dziewczynami Kocham to –  wielką, zabawę, imprezy,miasto.


Jakaś  wiadomość dla naszych odbiorców?


Że jestem singlem – i chciałbym numery telefonów wszystkich pań pięknych w Dubaju.

żródło: http://www.timeoutdubai.com/nightlife/features/35195-il-divos-carlos-marin#.US_O3De9bTo

Leave a Reply

