Carlos o sobie.

Carlos Marin w   Las Noticias Mexico



Carlos Marin

Jego wielki uśmiech i jego wygląd, Carlos Marin jest nieomal definicją latynoskiego kochanka. Jest  również niezwykły jako śpiewak, baryton -który ,według niego, jest znaczący  – prowadzi zazwyczaj  główną melodię w  finałach  Il Divo. Według członka zespołu i wirtuoza opery, David Miller, “Carlos ma największy głos w Il Divo”. Tenor Urs Buhler również go ma podziwia. ” Nigdy nie zaśpiewał ani jednej fałszywej nuty”.

Carlos jest najstarszym członkiem Il Divo, 42 lat i stale nagrywa i koncertuje od czasu, kiedy skończył  osiem lat. “Muzyka jest we mnie ,urodziłem się z nią”, mówi Carlos, który był zafascynowany operowym śpiewu po obejrzeniu  Mario Lanza w “The Grand Caruso”. Jego debiutancki album, wyprodukowany przez Pierre’a Kartnera  (znanego jako Ojciec Abrahama) to – “The Little Caruso” i wersje “O Sole Mio” i “Granada”. Został uznany  za cudowne dziecko z wszechstronnym głosem, a jego  niezwykła kariera rozwinęła się w wielu kierunkach.  Brał udział w programach telewizyjnych śpiewając pieśni ludowe, główne role w musicalach “Grease”, “Les Miserables”, “Pięknej i Bestii” i “Człowieka z La Manchy” i operach:  ” Cyganeria”, ” Traviata “,” Figaro “i” Cyrulik sewilski “.” Mam rodzaj głosu, który pozwala mi śpiewać pop i operę wtedy   gdy chcę “, mówi Carlos.” Moi ulubieni wykonawcy  to Tom Jones i Mario Lanza, więc można powiedzieć, że przygotowywałem się do Il Divo całe moje życie. “
Mimo to, Carlos na początku odmówił udziału w  Il Divo. Występował  w Dublinie, kiedy jego manager (która był również jego dziewczyną — Geraldine ) wysłała go na przesłuchania następnego i w tym samym miejscu.  “Przyszedłem do teatru, gdzie śpiewałem ubiegłej  i zobaczyłem ogromną kolejkę  ludzi czekających z numerami. Więc poszedłem do recepcji i powiedział: “Nazywam się Carlos Marin, mam prywatne przesłuchanie.” Powiedzieli: “To jest twój numer, czekać w kolejce, a następnie wypełnij formularz.” Byłem bardzo zły, moje ego  zostało zranione jako śpiewaka operowego, więc zadzwoniłem do mojego menedżera: “Nie stanę  w kolejce.” Przekonała go, uspokoiła i poradziła spróbować. Kiedy nadeszła jego kolej, zaśpiewał arię z “Traviaty” i “The Impossible Dream” z “Człowieka z La Manchy”. Louis Walsh był jednym ze słuchaczy. “Powiedzieli,
< Czy byłby Pan zainteresowany śpiewaniem w zespole? “. Ja na to ” Absolutnie nie! Jestem śpiewakiem operowym “. Zapytali:: “Czy można się z toba skontaktować?” A ja na to  – ” “Nie! ” –  i wyszedłemTydzień później, Carlos został zaproszony do Londynu, aby spotkać się z Simon Cowell. “Mówił o muzyce. Simon  ma taki dar  mówienia, że  może przekonać do wszystkiego. Kochałem operę, ale to trochę nudne, ponieważ ten świat klasyki może być czasem nieco staroświecki a ja jestem kimś, kto zawsze chce robić nowe rzeczy. Ale nawet wtedy powiedziałem – nie!
Jego dziewczyna przekonała go ponownie. “Zawsze słucham kobiet!” Carlos śmieje. Przyznaje, nie zawsze było łatwo w  Il Divo. “To było wyzwanie dla mojego ego, żeby być z innymi bardzo dobrymi śpiewakami, dzielić się  wykonaniem utworów. Ale  jestem bardzo zadowolony z tego co zrobiłem, to niesamowite doświadczenie. Podczas śpiewania w zespole, wiele się nauczyłem. Śpiewanie w zespole jest tak potężne , że czuję się przytłoczony “.

żródło:http://lasnoticiasmexico.com/blog13/2012/07/13/carlos-marin-de-il-divo/


Leave a Reply

